Första skoldagen

Ja idag hare vart skola och de har varit riktigt jobbigt att komma tillbaks och vakna tidigt men ändå skönt. Vi kommer inte plugga nåt den här veckan men nästa måndag börjar vi.. Usch, sen har jag också ätit blizzer men gav mer än halva till Cornelia för jag började må så dåligt men har köpt ett nått hårspray som har jätte söt flaska! (: Men jag blev också väldigt mobbad slutet av dan för att jag var så jävla blond i huvet och alla sa att jag har glömt hjärnan hemma och då sa cappe att den var alltid off. Kände mig verkligen mobbad för typ hela bussen och heden bussen mobbade mig.. Men nu ska jag ut med Jenka som är sugen på blizzer så ska kanske till max.

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

fin blogg =)

2009-08-24 @ 14:41:31
URL/Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; nej, jag pluggar =).

2009-08-24 @ 16:02:13
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0